Power plate

Se suposa que és la hòstia. Al meu gimnàs (Dir Diagonal) fa uns mesos que n’havien col.locat unes quantes, però encara no les havia fet servir, fins que dissabte m’hi vaig atrevir.

Després de la meva rutina d’entrenament vaig fer-hi exercicis d’estiraments.

Ara s’han posat de moda com lo más de lo más, però es veu que les Power Plates ja les feien servir els cosmonautes russos per millorar la seva resistència i forma física. És una plataforma que vibra molt i molt depressa i això fa que el múscul s’hi hagi d’adaptar i estar en tensió i, diuen, el treballis amb molta més rapidesa i eficiència. T’ho venen com un complement dels exercicis tradicionals per millorar la resistència muscular, estirar, relaxar, però també per augmentar la densitat òssia (ergo, per a la tercera edat) i reduir greix.

La meva primera experiència va ser únicament per fer-hi estiraments i el cert és que en vaig sortir revolucionadíssim!!! Durant tres hores, vaig estar com si m’hagués fotut tres cafès. Ja diuen que aquest pot ser un efecte si comences massa a saco (com vaig fer jo). Es veu que s’ha de començar amb les vibracions més baixes, ben poca estona i ben poca intensitat… i no pas com vaig fer jo… glups!

En fi, seguiré provant!

Anuncis

Deixa un comentari

