Els més venuts per Sant Jordi

Llegeixo a l’Avui (sí, ara des que sóc independentista el llegeixo) que els autors més venuts per St Jordi 2009 han estat:

  1. Stieg Larsson amb Els homes que no estimaven les dones, i La noia que somiava amb un llumí…
  2. Gaspar Hernández amb El Silenci
  3.  Carles Casajuana amb L’últim home que parlava català
  4. Javier Cercas amb Anatomía de un instante

M’he llegit els dos llibres del Larsson i el del Gaspar Hernández. Els del Larsson m’encanten, perquè t’atrapen des de la pàgina u. El de l’Hernández… me’l vaig comprar per la temàtica (meditació, medicines alternatives, etc) però em va decebre.

Em sembla però que sóc representatiu de les tendències majoritàries. Potser si m’oferís a les empreses d’estudis de mercat em podria treure un sobresou…? (“Yes, I am the Mainstream Man. Faig i m’agrada al que al barceloní mitjà”… que trist, oi?)

Anuncis

3 respostes a “Els més venuts per Sant Jordi

  1. Hola! jo tb vull llegir els de Larsson. I ahir vaig començar el meu de S.Jordi, ja contaré q tal. Besetsssssss

Deixa un comentari

