Declaració de la renda

A Hong Kong vaig rebre un SMS de l’Agència Tributària dient-me que ja tenia l’esborrany de la meva declaració de la renda disponible a la web. Dimecres passat hi vaig accedir, tot estava correcte, el vaig confirmar i avui ja tinc els quartos al compte. Més de 1.400 cuques. Nostà mal!

M’anirà bé, aquest any, perquè amb el casament tindré la tira de despeses extres!!

Anuncis

Una resposta a “Declaració de la renda

  1. Quin alegria! Això de que et tornen diners per la declaració de la renda! A mi ta´mbé m’han de tornar, però no m’arribaran fins a juny.

Deixa un comentari

