Examen de japonès

El nou profe ens va fotent mini controls de tant en tant per assegurar-se que aprenem. Ens va fotent prèssing, diguéssim. Ho trobo bé, de fet ja li vam demanar que ens fotés canya, o sigui que ara no me’n queixaré pas!

De moment els controls són per repassar tota la matèria que ja vam fer el curs passat. De totes maneres, he de mirar-m’ho.

Abans de marxar a Hong Kong ja ens va avisar que avui hi havia examen. Em vaig emportar els llibres de viatge i tot, pensant que així m’hi aplicaria i estudiaria.

Però ofcors, sabeu quan he començat a repassar-m’ho? Avui al matí: M’he llevat mitja hora abans, m’he fet un full resum del que m’he d’estudiar, i ala: a llegir-m’ho al metro, ara mentres dinava… i a la tarda pel carrer de camí cap a classe.

En fi. És el que hi ha. Suposo que com que tota la vida m’ha funcionat això d’estudiar a última hora, ara no ho canviaràs pas, oi??

Anuncis

2 respostes a “Examen de japonès

  1. Osti molt bé!! Gairebé… 😀

    “Watashi no namae wa Arishia desu”. T’ho poso en japo per si et vols qeudar amb algú hehehe 私の名前はアリシアです. 🙂

    Com es diu en suec? 🙂

Deixa un comentari

