Mad men

“On rau la veritat” Tomaià la frase!

Llegia el blog de l’Aniwiki sobre The Big Bang Theory, una serieta molt divertideta que recomano a tothom que vulgui passar una bona estona rient, i m’he enrecordat que jo també tinc una sèrie nova per comentar: Mad Men.

Està ambientada en una empresa publicitària de Nova York a començaments dels 60s i ja des del primer capítol m’ha xocat. Homes deixant anar en veu alta a l’oficina comentaris completament fora de to (avui) sobre els culs de les seves secretàries, fumant i bebent tot el dia sens parar als seus despatxos, tractant les dones com a joguinetes capdepardals a la vegada que treballant en un entorn híper competitu i amb una guerra de sexes amagada.

La recomano. 

– Perquè està molt ben feta.

– Perquè és totalment políticament incorrecta, però ens mostra com pensaven i vivien els nostres avis (i àvies) sense haver de recórrer a les espanyolades de l’Alfredo Landa i companyia hehe 🙂

– Perquè crea addicció de freda que és.

(I mentrestant, segueixo a l’espera que la mula em baixi tots els capítols de la segona temporada de la Glenn Close a Damages. Per a mi segueix sent incomparable!)

Anuncis

4 respostes a “Mad men

Deixa un comentari

