I a qui li importa la mili?!

En aquests moments, Skype crec que és el millor invent del món. Em permet xerrar amb la Dawn cada dia. Entre setmana parlem poquet, de 30 a 50′, però el capde ens podem passar dues hores i mitja rucu-rucu non-stop.

Trobo que l’Skype és collonut!

L’altre dia parlant-me amb ma àvia em deixa anar: “content hauries d’estar! Jo al teu avi vaig estar-lo esperant durant dos anys, quan va ser a la mili! I en aquella època ni teníem internet ni res! Només podíem parlar per carta, i una carta de Sabadell a Figueres [on feia la mili] trigava dues setmanes a arribar!”

La meva resposta va ser un “ah, vaja” de circumstàncies. Però vaig pensar “i a qui cony li importa la mili! M’estàs parlant del Paleolític, àvia!”

Ho sé, una mica desconsiderat, i l’àvia només em deia, en el fons que:

1- Fiqués les coses en perspectiva, deixés de mirar-me el melic i no m’ofegués en una gota d’oli

2- Tots hem passat per situacions iguals o pitjors… i se superen

En fi, àvia, perdona’m! Com era la frase aquella…? “Cría nietos, que te sacarán los ojos”

Anuncis

4 respostes a “I a qui li importa la mili?!

  1. em solidaritzo amb la teva àvia! ja m’hagués agradat a mi tenir l’skype quan trucava a castelló i valia una fortuna! i a sobre ho havien de pagar els meus pares. O sigui que menys queixar-se!!! Si d’aquí a un meset de no res ja seràs per allà!

  2. Jo també em solidaritzo amb la teva àvia! Per cert, jo utilitze el Voipbuster, que em permeteix trucar de Suècia a Espanya gratis desde l’ordinador a telèfon fixe.

  3. la veritat que la distància és dur de portar, però teniu plans junts i això és lo més important 😀
    besetssssssss

Deixa un comentari

