Teléfono… Mikasa…

No sé si el nom s’ha inspirat o no en l’extraterrestre més estimat de tots els temps (amb el permís de l’Alf, esclar!) però es tracta d’un restaurant japonès on vam anar amb el Jaime dissabte a dinar. A ell l’hi havia portat la seva nòvia, i és del plan cuina casolana japonesa de la zona d’Osaka.

És un lloc petit, sense pretencions, però jo hi vaig disfrutar moltíssim. Em vaig fotre de primer unes boles de pop boníssimes (em sembla que esdeien Tako Dango -“tako” vol dir pop-) i de segon arròs amb verduretes amb, a sobre, escalopa de vedella arrebossada amb salsa Tonkatsu, que és com una salsa barbacoa però més dolça i feta de verdures.

De postres, em vaig halar mochis (pastissets d’arròs) de xocolata de la muerte!!!

El que té de bo aquest japo és que no és gens pretenciós i que tampoc no és un “xaponès”: és de japonesos autèntics.  I el preu està súper bé. Ens hi vam fotre les botes per una mica menys de 20€ per cap!!! 

(Em sembla q entre setmana fan menús de 8€)

Està clar que si el que voleu és menjar suhi o impressionar algú, aquest no és el vostre japonès. Però si voleu un lloc acollidor on passar-hi un àpat distès i despreocupat, és el lloc ideal.

És a Diputació, 140 (Diputació amb Urgell)

Una resposta a “Teléfono… Mikasa…

Deixa un comentari

