Ho he fet

Aquest matí he corregut la Mitja Marató de Barcelona. He arribat quan el rellotge marcava 2h12’17”. Tot i que quant a velocitat és un resultat bastant pobre, n’estic molt content. El meu objectiu era acabar-la i ho he fet.

He començat ben a poc a poc. A partir del quilòmetre 10 he anat un pèl més ràpid; a partir del 15 un pèl més ràpid i des del 19 ràpid de debò.

Quan he acabat no estaa cansat dels pulmons o del cor, però les cames em feien un mal horrible. De fet, era curiós veure com des del quilòmetre 8 les cames m’anaven soles, com si portessin l’automàtic posat. Crec que si no hagués accelerat al km. 19, hagués pogut seguir corrent indefinidament.

Ara la vespre, perxò, em fan un mal horrorós. el pitjor és els peus, hi tinc llagues.

Però bueno. M’ho he passat molt bé, la veritat! He rigut molt, perquè durant tot el recorregut la gent et va animant i perquè és un repte xulo que m’havia marcat i que he superat.

Segurament d’aquí a uns mesos en tornaré a fer una altra…

(Encara no tinc foto de l’arribada. Quan les hagin penajt ja us la msotraré.)

(No sé exactament en quina posició he quedat, perquè aquest matí amb les presses epr sortir de casa, m’he deixat el xip.)

Anuncis

3 respostes a “Ho he fet

Deixa un comentari

