Saba d’auró

He de trobar nous projectes amb què ocupar el meu temps a partir que la setmana que ve la Dawn se’n va. La millor manera de no estar trist és omplir-me de projectes a fer.

Alguns encara no els puc explicar (temps al temps…). D’altres sí:

El dia 22 començo a fer la dieta de la saba d’auró (o sigui, de la savia de arce): deu dies prenent només xarop d’auró amb suc de llimona i pebre. Ja la vaig fer fa 2 anys i tornar-hi és un dels meus projectes per a aquest any.

El millor del cas és que la farem 5 o 6 persones plegats: En vaig parlar a l’ofi i l’Ana s’hi va apuntar i també ha animat al seu nòvio, a 3 amigues i la mare d’una d’elles. Som tants que, per estar en contacte i hipermotivats, hem creat un blog.

Si el voleu seguir, cliqueu aquí.

Això del blog (i el Facebook, i el Twitter i etc) és la nova intimitat del s.XXI. Individualisme compartit: faig moltes coses però ho poso a l’abast de tothom per internet. Vides més transparents…

En fi, reflexions a banda, començo el dia 22!!! Durant deu dies, si em convideu a sopar us sortiré ben barat, hehe: a banda de la meva potinga, que em portaré jo mateix, només consumiré aigua o infusions de menta, fonoll, camamilla, etc.

Durant la dieta penso seguir fent vida normal i anant al gimnàs a tope cada dia. I el dia 8 de febrer corro la meva primera mitja marató!

Anuncis

3 respostes a “Saba d’auró

  1. Hola! quina gràcia lo del blog jeje. Dons ànim amb els nous plans, lo millor és això, mantindre la ment ocupada i estar amb els amics entretingut… però segur que si penses que no serà tan dur finalment no ho serà, ja voràs. Realment tot patiment depèn de com ens prenem les coses jeje.

    Besets i que vage bé!

  2. Hola . Em sap greu no haver vingut al comiat de la Dawn, però ja m’han explicat que va anar molt bé. En qualsevol cas, espero veure-la quan torni. Salut!

  3. Si busques “saba d’auró” al google, surt el teu blog en primer lloc. M’ha picat la curiositat, potser també ho faig…

Deixa un comentari

