Expansió

Cada començament d’any penso quina paraula és la que regirà el nou any. El mot que triï serà com el meu lema personal durant elnou any. L’any passat va ser “confiança”. Vaig demanar i se’m va donar.

Aquest any la paraula és “Expansió“: créixer com a ser humà, ampliar les meves possibilitats, trencar motlles i desenfrenar la meva energia i el meu potencial. No vull jubilar-me als 65 anys penedint-me d’haver dut una vida anodina per no haver fet tot el que el meu cor em demanava!!!

El 2009 és l’any de l’expansió!!!!!

Una resposta a “Expansió

Deixa un comentari

