Nadal

nadal-081

Aquesta és la foto oficial del Nadal dels Visús-Chan i que l’Hola, Lecturas, 10 Minutos i d’altres mitjans han publicat aquesta setmana juntament amb la felicitació oficial del Photoshop de la Casa Reial.

En primer lloc, voldria donar-vos les gràcies a tothom que m’heu felicitat el nadal. Espero que hagueu passat unes festes molt molt bones! (I que no us hagueu atiborrat gaire hehehehe)

Nosaltres vam passar una nit de nadal íntima: vam sopar fora i, en tornar, el tió ens havia cagat un munt de regals preciosos!!!

Per arrodonir la nit, vam acabar veient la Pesadilla antes de Navidad del Tim Burton.

El dia de Nadal el vam passar a casa els meus avis: escudella amb carn d’olla de la bona, ànec amb salsa d’avellanes, turrons, polvorons,…

Com a novetat de l’any, els galets eren de pasta fresca, comprats a una botiga del centre de Sabadell on es fan ells la pasta fresca i eren boníssims (però massa petits!!!). El meu avi va beure més del compte i ma tia, que havia anunciat, en començar el dinar “avui em penso entrompar!”, va acabar decebuda després de fotre’s ella sola dues ampolles de cava perquè no li havia pujat gaire… I la Dawn, ma germana i jo, que ens limitàvem a beure aigua, ens ho miràvem al.lucinats.

A casa els meus avis el Papà Noel ens havia deixat encara més regals i ens vam passar una bona estona obrint-los i rient.

Per St. Esteve vam anar a dinar a casa el meu pare i el Sr. Papà Noel hi havia deixat més regals encara. Els vam obrir i vam començar a dinar canalons molt bons de la mare de la Maria Rosa i xai rostit.

Al vespre, teníem amic invisible amb els amics de Sabadell a casa la Rosa i el Sabés. Vam sopar pinya amb pernil (que va ser bastant benvinguda després dels copiosos àpats anteriors) i vam fer tot de jocs per entregar-nos els regals. La regla d’aquest any era que no podien sobrepassar els 8€. Tots van ser molt xulos.

El dia 27 vam tenir sopar a casa el Xavier i, altra vegada, el Papà Noel hi havia deixat més presents per a tothom.

Alguns dels meus regals d’aquest any:

– Una Rana Gustavo gegant molt riallera!

– Nintendo DS: per fi podré jugar la joc de kanjis que em vaig comprar fa uns mesos!

Els homes que no estimaven els dones, d’Stieg Larsson. Me l’acabo d’acabar. Totalment addictiu! Estic desitjant començar-ne ja la segona part!!!

Botxan, llibre clàssic japo de principis dels 1900 i que ara han editat per primer cop en català i en castellà

– Una novel.la policíaca en alemany per practicar (Auto-Papà Noel)

– Una selecció de tes de Nadal

– Perfum fantàstic Paco Rabanne. Quina bona olor que faréa partir d’ara! Ja no caldrà que em dutxi tan sovint!! hehe 🙂

I dit això, avui és cap d’any. El celebrarem plegats amb els de BCN i la Dawn a casa d’una amiga d’ella. Ja us explicaré què tal ha anat. 

Aprofito per anunciar que, com cada any, un dels meus propers posts portarà la llista de “resolucions per l’any nou”. I n’hi haurà de sorprenents hehehe 😉

3 respostes a “Nadal

  1. eii aquest llibre l’està llegint raquel i diu que està molt bé, el dels homes que… tinc ganes de llegir-lo! bé, que tingueu una bona entrada d’any! feliç 2009!

  2. ja estic esperant el post dels propòsits per aquest 2009, i ara que ja en tinc una pista, encara més! va estar bé ahir a la nit no? almenys jo m’ho vaig passar bé! amb tantes nacionalitats, semblàvem l’ONU!

Deixa un comentari

