Mitja marató

Je suis totalment fou, mais je suis dejà inscrit a la Mitja Marató de Barcelona!!!

M’hi acabo d’inscriure. Serà el proper dia 08/02/2009 i, es pot dir, constitueix el meu primer objectiu per al 2009.

Tenint en compte que el màxim que he corregut han estat els 10-12 kms de la Cursa de Bombers o de la del Corte Inglés -i que quan les acabo sempre estic esmaperdut total-, suposa un bon objectiu a assolir!!!

La meva única fita és, doncs, acabar-la.

La cursa comença a les 09h i et donen un màxim de dues hores i mitja per completar els 21 kms de recorregut. O sigui que podries fer-la en 8,5 km/h. Factible. M’he d’entrenar, però factible.

Ai ves, estic content, mira!!! Fer com cada any la Cursa de Bombers em motivava poc. Això mola.

(I, emulant el conte de la lletera, és el primer pas per córrer una marató també el mateix 2009?)

Algú s’hi apunta amb mi? 🙂

Una resposta a “Mitja marató

  1. Jo m’apuntaria, però no estaré per les Espanyes en febrer… l’ultima carrera que vaig còrrer va ser en maig i només eren 7 km… al final les cames m’anaven soles de lo petà que estava…

Deixa un comentari

