Minivacancetes 1: divendres i dissabte

Mica a mica,  amb aquest post, la meva intenció és de recuperar el temps perdut. Però com que tinc tant per explicar, ho faré per fascicles.

Per a mi aquest cap de setmana ha tingut 4 dies. Divendres vaig agafar-me festa i ahir va ser la Putíssima, així que hem gaudit d’unes minivacancetes súper divertides la Dawn i jo.

El divendres va començar amb trucades de feina a les 10 del matí que em van obligar a passar-me per l’oficina en comptes d’anar a gimnàs. Mecàsum! Jo que em noto que perdo els abdominals, i resulta que no puc anar a gimnàs!!! (el tema dels meus abdominals em preocupa… Com que ara hi vaig menys, al gimnàs, he recuperat una capeta de greix q me’ls tapa i que la Dan troba híper sexy, però que a mi no m’acaba de fer el pes)

Però en 10 minuts vaig enllestir a l’oficina i, un cop sacrificat el gimnàs, vaig anar a esperar-la a la sortida de l’acadèmia i vam prosseguri amb el nostre dia:

– Exposició de Ródtxenco a la Pedrera. malgrat tenir ganes de veure-la, em va reafirmar una vegada més en que no m’agraden els moviments d’avantguarda, especialment els russos.

– Exposició “A la ciutat xinesa” al CCCB, molt interessant sobre la transformació i urbanització galopant de la Xina en els darrers anys. T’hi pots passar moltes hores si et mires totes les pel.lis i documentals. A més, anar-hi amb la Dawn aportava un punt de vista diferent al tema, em podia aprofundir en molts conceptes de la cultura xinesa tradicional.

Patinatge sobre gel a l’Skating. S’hi va apuntar l’Ester i ens ho vam passar súper bé!!! La Dawn va ser la meva heroïna, l’Ester, que havia començat al mateix nivell que jo (havíem patinat només 2 cops amb l’institut), al final ho feia de puta mare, i jo… bueno, m’ho vaig passar molt bé hehehe

Sopar amb companys de classe de la Dawn, on vam conèixer el Mark de San Diego, que amb els seus 20-i-pico anys de vida i amb el mes que portava a BCN, “no havia agafat mai el metro”. Flipant flipant. (Perles del tipus: “I’ve been on the purple line, but the blue line– I don’t know how it works”)

Copes amb l’Ester, l’Irene, l’Àlex i el Lucas pel Raval. M’ho vaig passar molt bé!

Dissabte no vam fer gaire res. Dia gos. Jo em vaig dedicar a repassar el meu alemany (n’estic bastant satisfet, per ser que el tenia abandonat des de feia 12 anys!) llegint un recull de comptes i la Dawn va estar navegant per internet. Vam veure piratilla el Quantum of Solace, que no em va agradar gens (aquest nou James Bond és com una merda. Més que el 007 sembla Rambo!) i, a la nit, vam anar a la festa de benvinguda de l’Atsushi, que ja torna a ser a Barna.

Anuncis

Deixa un comentari

