No puedorl!

Sé que fa més d’una setmana que no fico cap post. I’m sorry, però és que no puedorlll!!! Tinc moltíssima feina!

Lo fotut del cas és que tinc molts temes per tractar, que aquí us avanço:

– El capde passat vsam anar a Olot a casa l’Edu i la Gemma. entre d’altres coses, els vam veure jugar a bàsquet i ens vam perdre per un laberint

– Ara sóc ros i em dic Hanna Montana (de debò!)

– Ja tenim el piset decorat de nadal. Només falta l’estrella de dalt de tot de l’arbre, que segurament comprarem a la fira de Sta. Llúcia.

– Segurament la Dawn s’apuntarà al gimnàs

– Estic aprenent cantonès a base de cançons. I estic viciadíssim a una de la Janice (si us domina l’impaciència, busqueu “Janice” al Youtube…)

En fi, no perdeu l’esperança. A veure si mica a mica vaig recueprant el temps perdut!

Anuncis

Una resposta a “No puedorl!

  1. Ja ens explicaràs això de l’Hanna Montana, eh? Jorl, ho portaves amagadet, eh? jajajajajaja

    Si vols riure una estona, busca “Ken Lee” al YouTube i mira el primer video que apareix. Només t’avanso que Ken Lee no es el nom d’una persona.

    Jo tinc el més calent a l’aigüera i em sembla que va per llarg amb això de l’arbre (i si et soc sincer, com més millor. Aquí em diuen “El Grinch” perquè te’n facis una idea, jajajajajaja).

Deixa un comentari

