Packaging

O potser se n’hauria de dir ‘pàcaging’ o ’empaquetat’?

Fa un parell de setmanes vam anar amb la Dawn a fer la compra al súper asiàtic. Ens agraden molts aliments que només trobem allà, al del c/ Balmes tocant al Portal de l’Àngel: algues, ramen, fideus xinesos, tofu (en tenen de molt bo i baratíssim), salses de soja variades, etc.

En un dels prestatges hi vaig veure un envàs que em va cridar l’atenció: Dorset Cereals Super High Fibre. Fet de cartró de qualitat, gris fosc amb lletres platejades i carabasses, és una marca anglesa de muesli “de qualitat”: sense sucres afegits, tot ingredients de primera qualitat, sense conservants ni sal ni res. Fets amb cereals integrals rics en fibra.

L’empaquetat està cuidadíssim, és preciós, i realment et transmet la imatge que el que hi ha a dintre és bo. Diguéssim que es correspon al seu cost (uns 5€ per un paquet de 540gr).

Juguen a diferenciar-se de la resta de cereals cuidant l’estètica, anant cap a un target diferent: uns cereals que es defineixen com a “honestos i reals” i que a la web tenen imatges de plantes i regalen kits per muntar-te el teu propi jardinet?

M’encanten els envasos macos. Em dóna plaer mirar les coses estètiques, ben cuidades.

Esclar que, suposo, quan has de vendre coses “de luxe” o més cares i exclusives, la presentació cobra més importància, però crec que sempre, tothom, comprem pels ulls. Com doncs és que hi ha tantíssims envasos lletjos i desagradables? I no només parlo de les marques blanques…

A algú se li acut algun exemple d’envàs d’aliments que trobi especialment maco o visualment atractiu?

Anuncis

3 respostes a “Packaging

  1. el 70% de les compres es decideixen al punt de venda, així que el packaging i la situació del producte és mooooooolt important.
    la veritat q aquest paquet de cereals és molt net! m’agrada! no és com el típic paquet super carregat!
    ara de menjar així… mmm no se, però m’agraden els envasos de gel i xampú que no són súper coents i són prou nets, només dos colors i lletres molt senzilles, no se ara mateix quina marca dir… però se que els he vist.
    no m’agrada q cocacola haja tornat a la llauna dels 70.
    i m’agradaria q les cerveces fosen més originals, tipo la d’estrella de custo… no cal tan exclusiu, però més originals.

  2. Home, ara mateix no se m’acut, però fa poc vaig tenir una agradable sorpresa en veure la nova etiqueta d’Aigües del Montseny. És bonica.

    Per cert, si és el súper que em penso a mi m’agrada força, també!

Deixa un comentari

