Zombis

El món està ple de morts en vida. Faci el que faci, vull estar segur que, quan miri enrere, no me’n penediré d’haver malgastat cap moment de la meva vida. Tinc tant a fer! Tantes coses que vull experimentar! Tant per aprendre! Tant per compartir! Tant per donar! Vull estar segur de viure la vida en cada moment.

Si estem vius és per viure, oi??

Anuncis

2 respostes a “Zombis

  1. Projectes interns, puc posar un enllac a la teva Página al meu blogg? és que no m’enrecordo mai de la teva adreca i sempre em toca anar primer al blogg del galliner per a trobar el link!

  2. I tant! Serà un honor! 🙂

    De fet, jo a tu et tinc en el meu feed RSS, de manera q et vaig seguint cada cop que actualitzes… 🙂

Deixa un comentari

