Ulleres noves

M’he de fer una revisió dels ulls, perquè sembla que les lentilles últimament m’irriten els ulls una barbaritat. Si a l’òptica em troben un nou tipus de lentilles que pugui dur, em faré ulleres de sol noves (em mola el look d’hivern amb anorak, súper bufanda i ulleres de sol). Si no, em canviaré les ulleres, pq les que tinc ja tenen com 8 anys i, com a recanvi estan molt bé, però com a ulleres principals no molen.

Són unes Silhouette d’aquestes de titani que pesen zero, i són híper còmodes, però me’n molaria unes de més quadradetes, amb motllura negra fineta, no sé.

Suposo que dissabte anirem amb la D. a l’òptica i decidirem. (Veus, em mola això de tenir algú amb qui compartir decisions de la meva vida! 🙂 )

4 respostes a “Ulleres noves

  1. Jo aquest estiu tb em vaig canviar les ulleres, i tb vaig caure amb unes de sol graduades 🙂 mola!
    encara q les silhouette són extra-lleugeres eh! i molt bona marca. potser no en trobes de tant lleugeres. salutacions i bona compra!

Deixa un comentari

