I de sobte, la nevera plena!

Ja no tinc la nevera buida! De sobte, s’ha omplert de menjar i ja no hi ha restes de verdura passada…

Ara hi ha iogurts de gustos, natilles de xoco, cerveses (amb i sense alcohol), fruita, verdura (gengibre!), flams, brics de llet de soja Pascual…

Oh my God! Què li ha passat a la meva vida! He passat de tenir una nevera buida amb mig cogombre florit, a viure amb una dona maravellosa!

He passat de tenir armaris immensos amb espai de sobres per la meva roba, a veure’ls inundats de roba interior, samarretes, vestits, mocadors, jerseis de formes, colors i tamanys d’una altra persona. I pensar: “vaja, li he de fer lloc. Potser jo amb quatre pantalons ja passo. Aquests vells que no m’he posat en tota la temporada els puc llençar”.

He passat de tenir un llit immens per mi sol, a dormir en un raconet i sense llençol… i a sobre content i feliç.

He passat d’arribar cada dia híper tard a casa i sopar d’una revolada, a afanyar-me per arribar d’hora, xerrar amb ella, compartir-hi el dia i sopar plegats.

He passat de no agradar-me gaire que em toquin, a trobar a faltar la seva escalfor cada moment que no sóc amb ella.

Déu meu, és que me l’estimo amb bogeria!!

Anuncis

5 respostes a “I de sobte, la nevera plena!

  1. Eeeeei col·lega, que guai, no???? Veig que la convivència et prova! Bé, us prova, hauria de dir no? Quina gràcia! Espero que sigueu mooooolt feliços i mengeu molts anissos!!!

  2. Eeeeeeeepa! Em penso que m’he perdut alguna cosa…

    Es que aquesta sèrie no la passen aquí ni per satèl.lit! A veure si em fas un briefing perquè no entenc massa que està passant a l’altra banda del bassal!

    Però bé, deixa que em recuperi de la sorpresa més gran que m’he endut desde que vaig saber que la Karen i jo estàvem embarassats i et pugui enviar felicitacions múltiples i variades i tot el que tú vulguis!!!! Ostres, ostres, ostres! M’has alegrat el dia, nen!

  3. Ole! Ole!

    Me n’alegro mooooolt!!! Us desitjo toooota la felicitat del món guapos! M’ha fet molta gràcia aquest post, ah, què et pensaves? ajajajaja em sembla que la D. t’ha omplert moltes més coses que la nevera…ajajaja i me n’alegro mooooolt! I estic molt contenta de veure’t tant radiant!

    Petons pels dos!

Deixa un comentari

