Iogui

A l’Òscar-cionari hi ha dues acepcions molt similars:

– ‘iugui’ (sust. fam. Iogurt) i

– ‘iogui’ (sust. Dit de qui intenta fer ioga i s’acaba assemblant més a l’ós Yogi).

Diumenge van inaugurar la temporada de ioga als Dir amb una sessió al parc que hi ha al damunt, el “Piscinas y Deportes”. En fan de tant en tant i hi vam anar. Va ser zero canyera però molt divertida i lúdica. I ahir vaig re-començar la meva classe de ioga dels dilluns a les 19h. Vaig quedar-ne força content. Em pensava que en estar-me un mes sense fer exercici quedaria fatal i no. 

Home, es nota que feia dies que no en feia de debò, sobretot per l’equilibri en les postures drets, que a mi em costa molt de mantenir i sempre acabo caient. Però no era res fora de l’habitual i vaig quedar content.

El problema va ser que acte seguit vaig fer els “step radical” de les 20h (sí, dir-n’hi així és més màrqueting que res). La classe és boníssima, però és que després del ioga estava mooooort! No podia quasi ni aixecar la cama. Fer la classe va ser una exercici d’autosuperació i vaig acabar anant-me’n 3 minuts abans perquè començaven a fer repeticions i més repeticions i jo ja no podia ni panteixar de cansat que estava.

Però m’ho vaig passar súper bé (súper bé que t’hi cagues, neng!): la córeo era díver, variada, la música bona…

Això sí, avui al matí em noto les cames i l’esquena, del ioga d’ahir…

Hi ha una cosa que m’amoïna: segueixo perdent pes. Abans de marxar a Austràlia pesava 85kg. En tornar pesava 82,5 i ahir… horror! 79kg! M’estic quedant als ossos!!!!

(Pels que no em conegueu: medeixo 1,93m)

Anuncis

3 respostes a “Iogui

  1. A mi també m’agrada molt fer esport. Avui mateix aniré a una classe de Step, està molt guai pero, com tu dius, un acabe que no pot més…

  2. SI ET SERVEIX DE CONSOL… JO ARA PESO 71 KG. I TAMBÉ ESTIC MOLT PREOCUPAT PERQUÈ SEGONS TOTES LES EVIDENCIES ES TRACTA DE PURA PÈRDUA PER STRESS. SIGH!

Deixa un comentari

