Canvis

La meva vida està canviant a marxes forçades. Espero que els canvis durin per sempre, perquè em fan la persona més feliç i afortunada del món.

Anuncis

2 respostes a “Canvis

  1. “Els petits canvis, son poderosos!”

    — Capità Enciam dixit —

    Sembla ser que arriba un moment a la vida de qualsevol persona del signe bessons en que la seva vida es converteix en un cotxet de la montanya russa més gran de l’univers. Al final, t’hi acostumes una mica…

    Ara la meva vida, per exemple (n’estic segur de que almenys a tú si t’interessà), li ha semblat que seria prou emocionant que fos clarivident i m’envia tot sovint unes visions ben boniques, amb efectes especials i tot, però de les que no entenc res de res… Sigh! Consti, no son pas alucinacions ni tinc cap mena de ganes de tastar els fongs michoacans, no! Són visions conscients en tota regla però em penso que haig de millorar la recepció…

    M’alegro pels canvis i sobretot de que siguin bons!

  2. Hola Albert!

    Els petits canvis són poderosos, i els grans, quan vénen de cop i volta, també! 🙂

    M’alegra molt que tinguis aquestes visions. Estic seur que no són al.lucionacions. Si bé no al mateix nivell que tu, sí que molt sovint, i cada vegada més, quan faig reiki, “veig coses”. Em vénen sensacions, pensaments, imatges, etc.

    Si no entens res del que et volen dir, el que pots fer és demanar que t’expliquin què volen dir. Agrair rebre-les, però demanar que siguin més clars. Sol funcionar… 🙂

    Una abraçada de felicitat!!!!

Deixa un comentari

