Coneguem a la Clàudia

Diumenge passat vaig anar a visitar la Clàudia i els seus pares. Ells encantats de la vida i felicíssims, i ella, dormilega i tragona. Preciosa!

A continuació en poso algunes fotos:

La pregunta de rigor és: a qui creieu que s’assembla més?

Anuncis

5 respostes a “Coneguem a la Clàudia

  1. Per mi està clar, s’assembla al pare, tot i que la barbeta la té més de la Rosa!! Ja tinc ganes de veure-la en directe! Enhorabona Rosa i Jordi!

  2. Estic d’acord amb l’Irene. S’assembla, i molt, al Jordi.

    Em reitero en les meves felicitacions, enhorabones i similars! Ja tenim aquí “the next generation”!

  3. Felicitats a la Rosa i el Jordi! No tinc gaire vista per a la fisonomia, però penso que s’assembla més al Jordi.

    I no té res a veure amb la Clàudia, però és que per coses de la feina acabo de cercar al Google la paraula “confiar-hi” i, oh, sorpresa!, em trobo en el tercer lloc el bloc “Projectes interns”, i concretament el post que vas publicar el 28 de desembre de 2007. Ja ets un blogger de referència 😉

  4. I QUINA NENA MÉS PRECIOSA!!!!

    La seva mare.

    Rosa

    Un cop més moltíssimes gràcies per aquest post, ens fa molta il.lusió veure-la en els teus “projectes interns”.

    Moltes gràcies a tots! Pero…algo meu tindrà no???? Irene, tot un detall dir que s’assembla a mi en algo, tothom, tothom diu que es clavada al Jordi. Bé la frase és: “Oh quina nena més maca…és igual que el Jordi!” Però bueno! Això és rotllo el Marichalar quan deia, “se parece a su madre el pobre” però al contrari…

Deixa un comentari

