Reikiman

El reikiman sóc jo! 🙂

Avui he oficialitzat el que ja tenia pensat des d’abans de vacances: a partir del 15 de setembre començaré a dedicar-me professionalment al reiki (que no sonin les alarmes, no tinc previst deixar TotemGuard en cap moment! Ans al contrari!).

Porto uns mesos practicant-ne a alguns amics i coneguts gratuïtament a canvi de precisament poder-ne practicar i, vistos els resultats, clarament ja és la hora. Em sento preparadíssim i amb ganes. A més crec que puc ajudar moltíssim tothom.

S’hi suma també que entre aquest capde i el que ve faré:

– Curs de reiki egipci. Sumat al reiki Usui (el convencional) i el karuna, em donarà una potència encara més bestial. Coneixent-me, fliparé en colors i serà molt bo per als meus pacients

– Mestratge de reiki Usui. O sigui que ja en podré ensenyar, també. Tinc ganes, de fer-ne cursos!

– Mestratge de reiki egipci. La boooombaaaa!!!

Ja veurem com anirà. De moment m’hi vull dedicar una sola tarda a la setmana, perquè hi ha moltes més coses que vull fer: gimnàs, japo, curs de dansa contemporània, quedar, vida social, etc.

Ja ho sabeu, si us interessa que us en faci, feu-m’ho saber amb antel.lació, perquè tindré poques hores!!

—-

A més, també estic iniciant d’altres projectes. En parlaré més endavant, quan ho cregui oportú. Però ja avanço que d’ara fins a final d’any serà la hòstia!

Anuncis

5 respostes a “Reikiman

  1. El reiki és una tècnica en que canalitzes energia (l’energia de l’Univers) per ajudar l’altra persona. Permet sanar tot tipus de problemes, tant a nivell físic, com mental o espiritual.

    El terapeuta l’únic que fa és de canal d’aquesta energia, que sempre és en positiva i en benefici del pacient.

    Com explicava en el post, els resultats poden ser espectaculars.

    Si en algun moment et pica la curiositat i estàs per BCN, t’ho mostraré encantat! 🙂

    Més info: http://en.wikipedia.org/wiki/Reiki

  2. Gràacieeees 🙂 🙂

    (hahahaha i si mai et pica la curiositat per experimentar el reiki, ja ho saps! hahahaha 😀 )

Deixa un comentari

