Ni per vacances la ment no descansa

Heu captat l’enginyosíssim joc de paraules del títol, eh! 😉 M’hi he estat 4 hores per pensar-lo… (la qual cosa entraria en contradicció amb el mateix títol) Hahahahahahahaa

Ja fa dies que tinc clar que en l’equipatge d’Austràlia m’hi enduré ben poca cosa de roba: unes 5 samarretes, 4 o 5 pantalons, un anorak, banyador, necesser, un forro polar, roba interior per 10 dies (ja aniré rentant), xancles, calçat per caminar i unes vambes multiusos per caminar no gaire, per poder anar a discos, etc.

Però en canvi sí que m’emportaré la tira de lectures:

– Com a mínim una novel.la

– Deures de japonès (llibre d’exercicis)

– Lectures en japonès

– Diccionari japonès

– Una llibreta pels deures de japo

– El joc de kanjis de la Nintendo DS (consola q encara no tinc però q tinc previst comprar-me o bé a l’escala a Honk Kong, o bé a Sydney, on van moolt mées barates)

– La Lonely Planet d’Austràlia

– Una llibreta on anar apuntant idees i on controlar les despeses

– Algun llibre d’autoajuda/ reiki/ física quàntica

– El llibre amb exercicis i rutines de ioga, per poder-ne fer deu minuts cada dia. No vull deixar-ho ara que m’hi he començat a notar.

Que dius: però neeeeengggg! Que no tindràs temps per fer tantes coses!!! Però home, és que a banda dels dos dies sencers entre els vols d’anada i tornada, agafem 5 vols interns més, als que s’hauran de sumar les hores mortes en esperes, retards, etc.

Total, que pearà més l’equipatge de mà que la resta.

Anuncis

Deixa un comentari

