Fotos

El Benet m’ha passat les fotos que va fer de la caminada de Gòsol d’aquest any. Si hi cliqueu podreu veure-les al meu Flickr:

Jo acompanyat de la Rosa (i la Clàudia dins la seva panxa), el paràs Sabés i la Marga. El Benet tirava la foto mentre pensava: “jolín, amb tantes fotos que els tiro, em quedaré sense coca de xocolata!!!!”

I també m’ha passat les de la seva nova gatoneta, la Xispa (aka Guspi). No em renyis, no em renyis, però és que la vostra gata a banda de maquíssima, té un nom i un sobrenom preciós i uns amos estupendíssims (a veure si fent-vos la pilota cola hehehe)!!

la X-G és una gata de la raça mapatxe del Maine/ Maine Coon, caracteritzada pels seus trets de mapatxe i pel seu pel llarg i sedós. És molt dòcil i li encanta que estiguin per ella.

Again, clicant-hi podeu accedir a l’àlbum que he creat al meu Flickr:

“Meeeeeeeuuuuu!!! M’encanta que em tirin fotos i em mimin!!! Marrameeeeuuuu!!! I m’agrada esgarrapar, enfilar-me pels llocs, que em facin carícies i dormir!!!”

Una resposta a “Fotos

  1. Ajajajaj!!!!

    Quin fart de caminar que ens vam fer a Gósol, no me’n parlis que em canso només al recordar-ho…
    ´
    A mi m’agradaria molt mantenir aquesta tradició, sobretot la part de la coca de xocolata, per què enganyar-nos, que bona Déu meu…

    Un petó!!!

Deixa un comentari

