Calçotets nous

Quedo més guapo que el Borat, ja t’ho dic ara…

L’altre dia al Carrefour del Gran Via 2 vaig arrassar. Em vaig comprar 6 calçotets, aprofitant que allà els tenen del pal 2×3€. Ara fa dos o tres dies que els estic estrenant i la veritat és que em van bé!

Esclar, en necessitava per a Austràlia i total, passo de gastar-me 30€ en uns Calvin Klein com tothom del meu gimnàs. Primer que m’hi arruïnaria; segon que de marca o no marca, em duren tots el mateix: el que tarda la goma a donar-se, uns 3 anys!

I total, hi tinc el mateix problema siguin de 3€ el parell al Carrefour, o de 30 la unitat del CK: si em vénen be de cintura, em solen apretar de davant. Esclar, com que sóc prim i no faig gaire cul (però en canvi sí que faig bastant de… hehehehehe), doncs no m’acaben d’anar bé. I s’ha de dir que aquests barateros del Carrefour són dels més po(r)tables que tinc!

Anuncis

Una resposta a “Calçotets nous

Deixa un comentari

