Missió

Si tinguessis tots els diners del món i tot el temps del món, què faries? A què et dedicaries?

Trobar resposta a aquesta pregunta t’ha d’ajudar a descobrir la teva meta a la vida, els teus objectius, la missió que has vingut a acomplir.

L’hi vaig llegir formular al Deepak Chopra i hi he de pensar… ja aniré explicant les meves conclusions. I vosaltres, què és el que faríeu?

Anuncis

2 respostes a “Missió

  1. Puc dir tapar forats?? hehehe Jo el que penso és que el meu objectiu no és tenir tots els diners ni tot el temps del món, perquè llavors em convertiria en una ricachona de merda, insuportable, egoïsta i hortera. Clar que no vull passar penúries ni viure estressada, no sé, és difícil d’explicar. Missió? Intentar passar-m’ho molt bé!

  2. La meva missió: SER FELIÇ I RIURE UNA MICA CADA DIA.

    Com? Suposo que estant oberta a ser-ho, i convençuda de que es pot assolir. Intento ser reflexiva, i valorar les coses de manera positiva, també intento (a vegades no ho aconsegueixo del tot…) fer una lectura positiva de les experiències negatives, preguntant-me “què n’he après” i de quina manera m’ha fet més forta.

    Vull viure amb els ulls oberts, per ser capaç de captar els moments de felicitat que la vida m’ofereix.

    Jo dec ser conformista o optimista, no ho sé. Em sento afortunada. M’agrada la vida que porto, la vaig somiant una mica cada dia…si tingués més diners…doncs somiaria “materialment parlant” més alt: casa amb piscina pròpia i gespa i sense veins, i un parell de bons cotxes, no patir per la hipoteca, doncs no en tindria, i treballaria una mitja jornadeta en la meva feina perque m’encanta.

    Sentimentalment parlant, em sento satisfeta, ara somio que la meva filleta està molt bé, i arribarà al món per trionfar en les seves propies petites fites de cada dia.

    Que faria pel deixar el món una mica millor de com el vaig trobar al néixer? Jo penso que si tothom fes la seva feina amb responsabilitat i amb principis, si tothom intentés valorar positivament el que l’envolta, i fos una mica més repectuós amb tot i amb tothom, ja seria una gran millora.

    Penso que la meva missió no és marxar al 3r món, jo no m’hi veig, però si que veig a altres persones capaces de fer-hi una bona feina…. La meva missió és aquí i consisteix a ensenyar als nens que passen per les meves mans( itambé a qui m’envolta en la mesura del possible, per que no?), a valorar la vida positivament, des de la particularitat de cadascú, entenent la igualtat com una manera de respectar la diferència. Sabeu que molts nens no en tenen ni idea del que vol dir “respectar” i “confiar”…sorprèn? A mi si…per això des del setembre que comença el curs, és el primer que els explico…vés per on…

    I si ens sentim desgraciats…
    sempre ens queda EL DIARIO DE PATRICIA!

Deixa un comentari

