L’Eurocopa

Ahir, sopant amb el Xavier i la seva parella, comentàvem que és curiós la importància que se li dóna a fora a l’Eurocopa. A mi, per exemeple, ahir tots els proveïdors anglesos enviant-me mails felicitant-nos per l'”apassionant victòria” i preguntant-se com és que treballàvem i no era festa nacional per celebrar el triomf a l’Eurocopa.

(I jo pensant: si et començo a explicar què en penso, xato, de tot plegat, no acabarem mai…)

La nòvia del Xavier, que treballa per a una empresa de matriu sueca, també flipava que la resta de filials de tot el món els van inundar d’emails felicitant-los.

Bé, sembla que el triomf roig a l’Eurocopa de futbol ha servit com una operació de màrqueting brutal per aixecar la marca “Espanya”. I com a mostra, un botó del The Indenpendent, que declara a Espanya la campiona en tot.

I je flippe…

(No perquè no hi estigui d’acord; penso que té raó, aquest article, i més encara, però flipo de la importància que li donen al futbol!!!)

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s