Sóc roig

No em poso vermell amb tanta facilitat com ma amie Irene 😉 ni sóc comunista, però sí que sóc vermell…

…i blau, i verd, i groc, i catxumbo, i negre d’agonia!

Estic fart de ‘podemos’ i ‘somos rojos’ i ‘a por ellos oe’. Estic fart que els del bar de davant de casa tirin petards per cada gol d’Espanya contra Alemanya i surtin a cridar al carrer en desbandada (que síiiii, que us hem sentiiiit, que no estem soooords).

I estic fart que, diumenge, tot el país es paralitzarà per veure com 22 noiets milionaris repartits en dos equips amb samarretes de colors diferents juguen a futbol. No critico el futbol. No critico que la gent se’l miri. No critico que els jugadors bons siguin milionaris. No critico que els milionaris hi juguin. Però no entenc que, com a país/ estat/ col.lectiu de ciutadans que paguem impostos, ens haguem d’identificar amb uns nanos que van darrere una pilota. Ni entenc com m’afecta a mi com a individu.

Si Espanya guanya, seré més feliç? La meva vida, com a habitant de la monarquia espanyola, haurà millorat en res de substancial???

I si guanya Alemanya, m’hauré de tallar les venes o, en el meu cas com a japonitzat, fer-me el harakiri?

Dit això: com guanyi Espanya, durant 3 mesos no llegiré el 20 Minutos ni El País ni El Periódico, ni posaré CAP canal de televisió per no haver d’aguantar la marea de propaganda nacionalista espanyola (amb toro inclòs) que ens caurà a sobre!

(Sort que marxo a Austràlia de vacances durant un mes!)

Anuncis

Una resposta a “Sóc roig

  1. Mira, doncs pel meu benestar i el de la meva criatura, si us plau que guanyi Alemania, que almenys podré dormir sense petardos, i sense gos de la veina rascant com un deseperat la persiana, fent aquells udols de “degosplorant” que et fan treure de pollaguera!!!

    Prou!!! Prou de pertards, de cotxes pitant fins a les tantes, i de banderas españolas en los balcones!!! Prou!

    Si us plau, deixeu-nos dormir.

    Rosa i Petitaclaudia. (Per cert, ja no taaaant petita, que ja fa 1 kilo i mig!)

Deixa un comentari

