Evitar malentesos

Em costa reconèixer quan m’equivoco o quan no tinc la raó al 200% (equivocar-me, jo? quan?), però segurament, en alguna ocasió, endut per les meves ganes d’escriure i explicar que el que em passa i penso, no m’he parat a reflexionar com es rebrien els meus escrits.

És cert que cadascú llegeix un text des del seu punt de vista, i quan tu llegeixes una cosa, no saps el background, les reflexions que l’autor tenia i que l’han portat a escriure-ho. I això pot ser motiu de malentesos.

Saber-ho m’ha d’obligar a no donar per descomptat que “ja s’entendrà” el que vull dir i redoblar esforços per ser acurat en transmetre els meus pensaments.

Per tant, vull fer un petit advertiment: en aquest blog no criticaré mai ningú. Em puc ficar amb els polítics o amb el govern, però la missió de Projectes Interns no és ‘rajar’ de ningú. I menys de la gent que m’aprecio. Cap dels meus amics, coneguts, examics, companys, etc seran mai criticats aquí.

Si mai hi hagués algun tema a tractar amb alguna de les persones del meu entorn, ho faria personalment i discretament. Esbombar les coses positives està molt bé; esbombar la merda està fatal, tant moral i èticament, com perquè t’acabes tacant.

Aquest blog és per explicar què penso, què em passa i fer una mica de crònica de la meva vida. Si en algun moment d’autoexploració algú se sent mai criticat, jutjat o ofès, li demano disculpes per endavant. No era la meva intenció: no només no vull jutjar ni criticar ni ofendre ningú, sinó que tampoc vull que ningú se’n senti!

Dit això des de l’apreci que tinc per tots vosaltres, lectors i amics meus, us envio una fortíssima abraçada i us encoratjo a comentar encara més els meus posts!!! 😀

3 respostes a “Evitar malentesos

  1. Of course, i t’ho puc dir per experiencia, és una bona política. De vegades donem per enteses coses que no són tan òbvies pels altres.

  2. ajajajaja!!!!

    Vols dir que n’hi ha per tant???

    Així no anaves borratxo quan parlàvem d’això???

    Però qui es va ofendre?

    Sembles tu l’embarassat amb tant donar voltes a un tema que no les mareix. Saps allò de qui s’ofèn té dues feines???….doncs apa!

    Un petó. Juro que nunca más volveré a pasar hambre!

  3. Els malentesos… per què de vegades és tan difícil comunicar-se a l’era de la comunicació?? Ho continuarem intentant.

Deixa un comentari

