Fuuuu, quin plaer!!!

Estic encara acabant d’esbufegar de plaer, però la veritat és que tinc el cor accelerat, els pulmons híperventilats, la pell de gallina i amb una lleugera pàtina de suor i un somriure de felicitat i de “buf, no em pensava que fos així” a la cara.

Encara no me n’he recuperat del tot, però és que us ho he d’explicar: Acabo de tenir la meva primera experiència…

…menjant mangos.

Me n’acabo de fotre un per berenar i Déu meu! és la fruita més bona que he tastat mai!!!! Immens, dolç però no en excés, híper refrescant, amb gust a natura (no sé com més definir-ho), DELICIÓS!!! Quant a textura, és entre la d’un préssec i la d’una pruna molt madura.

Déu meu, i mira que feia una setmana que el tenia a la nevera sense acabar-me de decidir perquè no estava segur de si m’agradaria! L’única manera com havia provat el mango és en el típic suc multifruites, i no m’agradava gaire: el trobava massa dolç, com per agafar un coma glucèmic.

Però no!!!!!

La fruita de debò té el gust perfecte!!!!!

(I a sobre estic llegint a la Wikipèdia que és súper sana)

Anuncis

2 respostes a “Fuuuu, quin plaer!!!

Deixa un comentari

