Reiki

Fa molt de temps que no faig cap post sobre el reiki. No n’he perdut la fal.lera, ans el contrari…

Des que vaig acaabr el curs de Karuna es pot dir que gairebé cada setmana estic practicant. Encara no em veig amb cor de fer-ho cobrant, perquè em falta guanyar seguretat, però els resultats són espectaculars.

He guanyat en força, l’energia que moc és increïble, i els resultats… buf, per on començo?

Cada vegada més, quan estic canalitzant, veig imatges, paraules i parlo. Canalitzo missatges de guies/ l’energia universal envers la persona que està rebent el reiki. Són missatges per ajuar-la en el seu camí, orientar-la i guiar-la. A aquests nivells, el reiki no és ja només per curar molèsties físiques, sinó que serveix per sanar la persona a tots els nivells perquè rebi orientació.

Això no passa sempre. Hi ha sessions en què no canalitzo cap missatge més que l’energia reiki normal. Cadascú rep el que és millor per a ell en cada moment.

Fins i tot, en algun cas, he rebut missatges molt desagradables per a la persona, comparant-la amb un cuc, una cuca o una rata. Pel que em va explicar la Griselda, la meva mestra, és per esperonar-la persona.

El reiki Karuna és un tipus relativament nou. Està per sobre, quant a potència, del reiki normal i típic (reiki Usui, per la persona que el va descobrir). A la tardor suposo que faré amb la Griselda un curs de l’altre tipusde reiki que ella sap i ensenya, reiki egipci, que està per sobre del Karuna i suposarà un altre creixement exponcial.

De moment, per això, estic aprenent molt. A vegades quan canalitzo també rebo indicacions per a mi. Moltes vegades estic confús o tinc por, perquè no estic segur de si el que precebo ho he de dir a qui rep el tractament. I més d’una vegada, davant d’aquesta confusió o por, he rebut indicacins específiques dels guies/ energia universal sobre com procedir.

Sigui com sigui, em noto en un procés de creixement accelerat.

2 respostes a “Reiki

  1. Potser, no toca, però fa relativament poc que estic rebent reiki, anteriorment fa molts anys que medito (algo similar al budisme tibetà, però autoaprès i sols recitant mantres).
    El reiki per mi està sent tota una experiència, però la ultima sessió em preocupa, la veritat, puc…
    Tinc la sensació que estic com una cabra, faig uns viatges brutals, habitualment em veig en sensacions agradables, des de molt a munt, com des d’un avió, i jo brillant i blanca surant en el mar… Tot molt clamnat, tranquilitzador, sensació de pau, de benestar…

    La ultima en canvi, estava relativament a prop meu, i jo estava estirada sobre gespa (personalment no m’agrada massa), a prop d’una casa de fusta, des de la qual em miraven (em donava sensació d’estar vigilada). Una vegada aconsegueixo anar a la casa, hi ha una company de feina, que em presenta una senyora gran amb el cabell molt llarg i blanc i em diu que es diu Elora. Aquesta senyora sols somriu, seiem a una taula gran de fusta fosca, el meu company la senyora resta de peu i veig a dos homes grans més, pregunto qui son i el meu company em diu que ajuden a la senyora gran. Li pregunto al meu company què fa ell allà, i em respon que no ho sap.

    La questió és que a mi m’ha quedat una sensació extranya, estic sonada? és normal veure tant clar totes aquestes coses?.

    Jo meditant tenia sensacions fisiques (fred, calor… pau… no sé), aconseguia sortir del meu cos i veure’m des de fora, però tota aquesta gent, els espais, les converses… La veritat estic una mica…. tinc massa imaginació? (es que tampoc sóc massa imaginativa) Que vol dir Elora?

    Em pots ajudar, que et sembla?

    Clara

  2. Hola Clara, abans que res, perdona que no t’hagi contestat abans. Estic de vacances a Australia des de fa un mes (de fet, dema ja tornem cap a BCN) i, tot i que havia vist el teu comentari, no havia tingut temps de contestar-lo. Hem estat de ruta per l’interior d’Australia i no era facil tenir connexio a internet. Sorry.

    Dit aixo, no crec que estiguis sonada, ans al contrari: crec que estas molt lucida i molt oberta. Certament, cadascu te experiencies diferents. Jo no soc de grans viatges. De tant en tant rebo missatges en imatges o paraules o pensaments insistents, pero no amb la teva claredat.

    En tot cas, crec que ets una persona molt receptiva. I que endavant, que has de seguir practicant i “invertir en la teva” receptivitat, perque et portara a molts llocs.

    Nosaltres, com a essers, no som nomes un cos fisic i una ment. Som un cumul d’energia interconectat amb l’Univers. Si tens aquesta idea present, esta clar que tot es possible.

    Espero haver-te ajudat!

Deixa un comentari

