Baby boom reloaded

Amb tantes versions del baby boom ja em perdo: Tim i Melissa 1, Tim i Melissa 2, Rosa i Sabés, Clay i Meritxell, i ara dos nous capitols…

1- La Laura ja és tieta!

Ahir va néixer a Manresa el seu nebot. 😉 Està híiiiper contenta de ser tieta. I tota la resta també estem híiiiper contents per ella! Moltíssimes felicitats, Laura, i una abraçada per al teu germà i la Sònia!!!

2- Edimburg power

Sembla ser que els aires natalicis no només bufen per terres catalanes… de les illes de més al nord del continent també ens arriben bones notícies. La Bertha i el Cortés seran pares!!!!!! Em fa una il.lu!!!!!

La Bertha està embaraçada de 5-6 setmanes. Segur que tot anirà bé i podré ser tiet d’encara una altra criatura!

El Jordi i la Bertha estan contentissims i felicíssims! Me n’alegro molt i des d’aquí els envio una fortíssima abraçada (a tots tres 😛 ).

Anuncis

9 respostes a “Baby boom reloaded

  1. Heeeeeeeeeeeeeey !!!!
    Oscar el periodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiista!!! je je vinga vinga que corrin les noticies jeje
    un petonas molt fort Oscar xxx

    Take care xxxxx

  2. Hombre, això si que són bones notícies eh??
    Moltíssimes felicitats Laura tieta!!!!!
    Ostres, es molt guapo! Me n’alegro molt que tot hagi anat tant bé. Com passa el temps. Mil petons per tu, pel nen, pels papis i avis. Deveu estar en un núvol, oi?

    Així doncs, petonets d’aquells dos que un dia vas ensenyar a vallar un vals…

  3. Ei!!! Quina gràcia, la Bertholina i el Cortés oi? Estic molt, i molt contenta per vosaltres, ja ho sabeu de sobres, però es que no m’hen puc estar de dir-ho.

    Que guai!!!

    Al tiet Òscar se li gira moooooolta feina! I que farem un mes sense el teu “projectes interns”, qui ens informarà del que realment importa en aquest món!

    Bueno, esperarem a que tornis del teu petit viatge, i ens en facis 5 cèntims, o 10, o 100000! Akí, tot detalladet!

    Mil petons!

  4. Baby boom total!! Quina gràcia! Primer, pensar que estàvem dinant amb la Laura mentre estava naixent el seu nebodet, i segon, saber que la Bertha i en Cortés també seran pares! Iuhuuuuuuu! Enhorabona a tothom!!!!!

    Per cert, puc ser repelent i aprofitar per dir que embaràs va amb s????? és que em fa mal a la vista veure-ho amb ç (ja he dit que seria repelent)

  5. Hola a tothom!!!

    Primer de tot: Mooooooltes felicitats Bertha i Cortés!!! benvinguts al Baby Boom Adventure!! com veieu, aquí anem a tope amb el tema. Espero que estigueu molt bé i ja anireu explicant com va tot (si és que no ho fa el nostre paparazzi particular 🙂

    Moooltes gràcies a tothom, de veritat, estic molt i molt i contenta. Encara no m’ho puc creure, tenir-lo als braços, malgrat els 50 cm s’el veu tan menut!!! I puc corroborar que té uns bons pulmons…

    Ei Rosa!! com et trobes? Tot bé?? Espero que sí!! i ah! no pateixis, que l’Òscar ja ha ens ha amenaçat amb que a Austràlia hauria de buscar llocs amb connexió a internet per tal d’anar fent la crònica del viatge… jo per la meva part, penso remetre a la meva gent al seu blog, perquè si en un mes no toco un ordinador seré la dona més feliç del món!!!

    Un bestote a tothom!!

  6. Trobo a faltar el Mexican Power en aquesta resenya de natalicis internacionals. Compte! No es pas reclamació, eh? Es només un comentari inocent (l’orgull em guanya no hi puc fer res). Òbviament has d’afegir un Santi o una … (encara no ens decidim) a la teva ja llarga llista de nebots.

    De totes maneres es espectacular! Moltes felicitats a tots els implicats (independentment dels sentiments que tingueu cap a mi. Se me’n fot, sincerament. La felicitació es totalment sincera.).

    I després diuen que la natalitat fa llàstima…

  7. Osti Albert, no en tenia ni idea!!! Ja fa temps qeu no et segueixo la pista! Moltíssimes felicitats, ja me’n mantindràs informat!! De quant esteu?

    Una abraçada!

  8. Doncs t’informo : 3 months and a week by now. I tot va bé, excepte que qui pateix la major part de les molesties soc jo (lo qual, com el seu nom indica és prou molest). Espero tenir la segona foto oficial de’n Santi/XXXX d’aqui dues setmanes i ja sabrem si es Santi o lo que sigui si es nena.

    Of course, serà un plaisir mantenir-te informat. El blog el tinc bastant mort degut a certs conflictes que s’han creat arrel d’alguns posts desafortunats (qui ho té del néixer, no ho deixa… sigh!). Pero espero poder ressucitar-lo aviat. No hi ha res que unes bones descàrregues elèctriques al lloc adecuat no puguin aconseguir. Muahuahuahhuahuahua!

    De totes maneres, estic perplexe pel baby boom. Sembla que ens haguem posat d’acord i no crec pas que les feromones arribin fins aquí (a México, i molt menys a Austràlia i viceversa, vull dir). M’explico : hi ha estudis que demostren que en grups de dones que solen conviure bastant es produeix l’efecte de que s’arriben a coordinar les seves ovulacions de forma que reglen al mateix temps i això ho produeixen certes feromones. De fooooooorma que es posible que quedin embarassades al mateix temps pero, ostres! que som a les altres dues bandes del món els australians i nosaltres!!!!!

    En fí, pensin el que pensin alguns, és una gran felicitat per mí veure que s’acosta el moment de veure néixer the next generation. Em reitero en les meves felicitacions i espero que no ens quedem aquí. S’ha d’omplir el món de nens/nenes i detecto certes persones inmunes a les feromones pel que sembla. Cal posar fil a l’agulla (bonica comparació oi?)!!!!! Bàsicament em refereixo als aparellats que falten, oi? Vosaltres ja sabeu qui sou, jijijijiji!

  9. Hola, Òscar!

    Sóc el Miquel Sebastián, el germà de la Laura.

    Per casulitat, he trobat el comentari en referència al naixement del meu fill. I tot i que no em sap greu que hi hagi alguna fotografia del Marc exposada al blog, sí que agrairia que els detalls mèdics en referència al part els deixessis de banda. (Són coses privades que només ens afecten a la meva dona, al Marc i a mi).

    Amb la qual cosa, t’agrairia que suprissis la informació al respecte. Si tens qualsevol dubte, em trobaràs a través de la meva adreça de correu.

    Gràcies a l’avançada,

    Miquel

Deixa un comentari

