Una darrere l’altra

divendres estava fent el solitari de rigor d’abans d’anar a dormir i tenia posat, a la tele, el canal de RAC105 del tdt. Osti tu, quin delit de cançons. Em van fotre, una darrere l’altra:

– 4 non blondes, “What’s up“, que m’encanta i la trobo una cançó espatarrant. I és que és d’aquestes que m’hi emociono!!!! Buf: and I say hey-ye-ye-ye, uats gouin gon. Endai crai, endai zen got enai crai!

A part que la lletra la trobo profunda i maca i la veu de la cantant és híper expressiva.

– A-Ha, “Take on me“. I jo fent el solitari i cantant: teeeeeei-cooooon-miiiiiii, teeeeic-miiiiiiiii-oooooooon, aalbiiiii goooooon, tarararúúúúú

– I el moment orgàsmic va ser amb ABBA, “The winner takes it all“: Súper trista, la cançó, però el momentazo ABBA no me’l treu ningú!

– I quan semblava que ja no podies demanar res més, vénen uns altres suecs, Alcazar, i em canten “Crying at the discotheque“. Més recent, de fa potser 5 anys i no tan bona com What’s up o The winner…, però genial igualment. Jo estava: jolín, hauré de posar RAC105 més sovint!!!!!

Anuncis

3 respostes a “Una darrere l’altra

  1. La dels 4 non blondes a mi em comença a ratllar, tot i que en el seu moment em va agradar molt. Potser és perque`no han fet mai m´se res de bo, o pq a RAC105 la repeteixen que t’hi cagues. I sobre els Abba, és molt curiós pq fa poc vaig veure el videoclip i també vaig pensar això, q era supertrista, però supermaca. La resta d’opinions tb les subscric.

  2. Hola Arqueòleg Glamurós:
    Benvingut al meu blog! Espero que t’agradi! Moltes gràcies pel teu comentari i no dubtis a seguir-ne afegint tants com vulguis!

    Tens raó que van fer un hit i van esfumar-se, però millor això que no el patetisme de l’Alanis Morrisette: un primer disc birllant i després… merda i més merda! 🙂

    Irene:
    Què ens passa que estem recuperant els Abba?? Hem coincidit dia més, dia menys, tots dos posant entrades sobre cançons d’Abba al blog 🙂 “Knowing me knowing you” també la trobo molt maca. Ja us imagino fent el karaoke amb la cançó. Que tendreeeeee 🙂

Deixa un comentari

