Cursa per l’esclerosi múltiple

No, a la foto no hi surto, és per mostrar l’ambient 🙂

No està gens malament. Havent dormit menys de quatre hores la nit anterior, fer els 10kms de cursa en 52’39” està molt bé, sobretot tenint en compte la solana que queia i que el circuit de Montmeló, que per la tele sembla així de pla, en realitat fot unes pujades astronòmiques!

Doncs sí, diumenge vam anar, amb la Sara, el seu pare (corredor dedicat, el tio fot mitges maratons i tal) i el seu cunyat a córrer una cursa de 10 quilòmetres al circuit de Montmeló per l’esclerosi múltiple. Allà també m’hi vaig trobar la Tònia, que hi corri amb el seu marit.

La veritat és que la vaig disfrutar molt, aquesta cursa. A diferència de la sobresaturada Cursa de Bombers o de la del Corte Inglés (àlies “la marabunta”), érem menys de 2.000 persones corrent i tenies espai de sobres.

Mai no havia estat a Montmeló i és xulo. 10kms suposen 2 voltes i un pèl més al circuit, però la veritat és que se’m va fer molt lleuger i va passar molt ràpid. I no, en acabar no vaig trallar del sobreesforç.

Podríem dir doncs que anar de festa la nit anterior fins a les 4-i-pico (veure proper post) és una bona cosa, incrementa el teu rendiment esportiu l’endemà.

També vaig constatar que el meu nivell físic està bastant bé. Vale, no la vaig fer en 30′ com els guanyadors, però viag córrer a un bon ritme, vaig aguantar bé, vaig gaudir tota l’estona, no em vaig agobiar i se’m va fer, de fet, curta. Ah, i a les pujades (algunes de llarguíssimes) no anava amb la llengua fora!

Això sí, un cop a casa, després de dinar, vaig fotre’m 4 hores de migdiada…

Per cert, un apunt final: Una cursa “per” l’esclerosi múltiple vol dir que és a favor,  per defensar-la, igual que una manifestació “per” la pau? O vol dir que tots els participants quedarem multi-escleròtics, com qui va al súper “per” iogurts??

Anuncis

Deixa un comentari

