3

La Rosa i el Sabés estan embaraçats de 12 setmanes. Quina alegria!

Des d’aquí els vull donar la meva enhorabona als pares!!!! I també felicitar al nounat-to-be, com vam quedar que n’hi diríem, per haver triat una família tan fantàstica com aquesta!!!

Martí/ Clàudia/ Eire, amb tants tiets com tindràs, seràs d’allò més estupendo/a!!!!

Les ecos que ens van ensenyar eren una passada! Es veia una coseta, un pesolet tamany real que dius: uau! inceïble! D’aquí a sis mesos naixerà i canviarà les vides dels seus pares i de tothom al seu voltant! Portarà alegria i felicitat, i també responsabilitat.

6 respostes a “3

  1. Ai Senyor!
    Moltes gracies, estem, ja saps molt contents, i moooolt “ginyats” a little baby in our lives! Pero es meravellos. Ja t’anirem explicant! Quins nervis, quina emoció, quina alegria…ara a desitjar que tot vagi molt bé.
    Un petó! Dels 3! (m’ha agradat molt el títol, saps que es el meu número de la sort?)

  2. Rosa (i Jordi i futur nadó): MOLTES FELICITAAAAAAATS!!! Ens hem de veure algun dia abans del gran esdeveniment, no? Així et podrem tocar la panxa (si ens deixes, això deu anar el gust de cadascú).

    Ens va dir l’Òscar que et trobes molt bé i alhora patint perquè tot vagi bé (que segur que sí). Ai ai ai quina gràciaaaaa! I per cert, si es pot votar pel nom, jo voto Martí i Eire! 🙂

    Enhorabona de debò!!!! Un petonàs!

  3. Eiiii!!!

    Moltes, moltes felicitats!!!

    M’alegro molt per tots dos. Així que per septembre? jo seré tieta (d’un nen, síii ja ho sabem) al juliol. El meu germà i la meva cunyada han anat per feina…

    Ay la mami Rosa i el papi Jordi…. quina il·lusió!! Dic el mateix que la Irene, segur que tot anirà molt bé i a veure si ens veiem un dia d’aquests!!

    Besotes i enhorabona!!!

  4. Ei, Irene i Laura, moltes gracies a les dues de part del Jordi i de mi mateixa!
    Això sembla un foro! Per cert estic enganxada a un foro d’embarassades, qui m’ho havia de dir!
    Doncs estem molt, molt contents, i cada vegada ho diem amb la boca més gran, es que al començament no t’ho acabes de creure…ara sí. Ahir ens van fer la eco del 1r trimestre, i tot es va veient correcte (ufff…) ara falten les analítiques, la qüestió es patir per una cosa o una altra…
    Ei, que si, ja ho vam dir amb la Laura, que tinc mooooltes ganes de veure-us, i d’ensenyar-vos la meva incipient panxeta (jo dic, que sí se’m veu, coi, els pantalons no em corden, vale que tenia panxeta abans, pero els pantalons SÏ em cordaven, aquest és un senyal inequívoc de que algú creix dins meu….
    Un super petó, ja ens missatgerem, pero si voleu algun dia del primer cap de setmana després de setmana santa, quedem on vulgueu, ja vindrem a Barna, si voleu que fa temps que no baixem (suposo que es baixem, per això de que hi ha el mar i fa baixada…)
    Un petonàs!!!!

Deixa un comentari

