Tinc cabell!!!!

Mireu mireu, quina cabellera!!!

fotoa.jpg

L’Ana m’ha fet una foto per a una revista que ens publica un article i, de passada, m’ha col.locat els cabells del Clay…

I després, per si no n’hi havia prou, l’Ana s’ha desmelenat (i mai més ben dit) i ha anat encara més enllà:

fotoa2.jpg

Aiiii! Sempre havia volgut ser ros d’ulls blaus!!!! 

I pels que volgueu veure la foto original…

Aquí hi ha la foto original post-Fotoshop (la pre-Fotoshop no us l’ensenyo :-P. Només diré que avui al matí tenia molta son i feia mooooltes ulleres….)

oscar_visus-1.jpg

3 respostes a “Tinc cabell!!!!

  1. hahahahahhahahaha! q booooooooooo! porque tú lo vales! uiuiuii això d’anar a cops de photoshop… vols dir q a banda de les ulleres no t’has tret alguna pota de gall??? hehehe :))

  2. Uaau!
    Ostres això si que em molaria de provar-ho.
    Lo millor lo dels ulls blaus, però si semblen teus! Per un moment he pensat ¿L’Òscar té els ulls blaus?
    Jo vull provar-me coses, roba-li el programa…que pot ser divertit!

Deixa un comentari

