Moltíssimes gràcies a tots

 

Tinc la sort que tota la gent que m’envolta, siguin amics, companys, veïns, empleats, família, mestres… tothom són molt bona gent. Ahir hi estava pensant i diria que no hi ha cap persona del meu voltant que sigui una mala persona, que no sigui algú especial.

Hi pensava i tothom que m’envolta m’aporta alguna cosa positiva. Realment crec que sóc algú especial, perquè tot és positiu al meu voltant.

Per més que m’hi escarrassi, no aconsegueixo trobar-hi res de negatiu o dolent.

Ningú no és perfecte, però tohom és fantàstic.

Sóc feliç i estic envoltat de gent lluminosa i feliç.

Per això aquest post és per donar-vos les gràcies a tots per ser part de la meva vida. Per contribuir-hi de la vostra manera tan especial i única. Per aportar el vostre granet a la meva felicitat.

Anuncis

Deixa un comentari

