Llistamania

Comencem amb una nova falera: les llistes:

Nota: dins de cada categoria, l’ordre dels factors no altera el producte

N’estic enamorat:

  • Shakira: mmmh com belluga els mel.lucs. És tan guapa!
  • Zapatero: un gran líder, sempre se surt amb la seva, està canviant la fesomia d’Espanya i ahir el mirava embadalit en el debat de l’estat de la nació
  • la Tura: amb sense aturador. Té el meu vot incondicional per ser la propera Molt Honorable

M’agraden:

  • l’alcalde Clos: gràcies a ell BCN és la millor ciutat del món (i cada vegada més). Comparteixo la majoria de les seves reflexions quan l’entrevisten
  • la Terribas: gran entrevistadora!

Situació ideal: la Terribas en un tour de force amb el ZP i amb la Shakira ballant de fons

No puedorrrl:

  • Rajoy: la meva dignitat m’impedeix insultar
  • Mas: oportunista i pur màrqueting del partit que es va carregar Catalunya i la va fer un país mediocre en els seus 23 anys de govern

Espero fer-ne futures ampliacions. si algú ho llegeix, seria interessant que publiqués, en els comentaris, les seves llistes particulars.

Anuncis

2 respostes a “Llistamania

  1. Ahir al vespre devies viure un extàsi de sofà i sabatilles, eh? La Shakira no hi era, però bé, tot no es pot tenir 😉

  2. Jo tampoc puc amb el Rajoy i això que el tinc ben lluny, pero no me’n puc lliurar ( i la meva escasa dignitat a aquestes alsades em permet insultarlo pero per respecte a les dames que llegeixen aquest blog, em contindré). I també, malgrat la distancia estimo el Zapatero, si no estiguessim casats els dos em casaria amb ell (el que deia de la dignitat veus?), jajajajaja!

    Greetings from Mexico

Deixa un comentari

