Sóc molt feliç

Avui només ficaré una entrada molt breu a Projectes Interns per dir que sóc molt feliç. Tot em va bé a la vida:

  • tinc salut
  • per primer cop en molt de temps estic content amb mi mateix, amb qui sóc i amb el que he aconseguit o estic en camí d’aconseguir
  • estic orgullós del meu recorregut vital
  • estic ple d’idees i projectes
  • tinc els nivells d’energia molt alts
  • trobo que sóc una persona collonuda i, perquè no dir-ho, la persona més fantàstica que conec
  • econòmicament no em va malament
  • em sento afortunat per la meva vida
  • visc com vull
  • allò que vull, ho tinc
  • estic envoltat de persones fantàstiques que m’estimen i aprecien
  • sóc llest, intel·ligent, amb sentit de l’humor
  • visc en el millor lloc del món
  • estic envoltat d’energia positiva i jo en genero més, d’energia positiva i de bon rotllo
  • el món que m’envolta va cada vegada millor

Podria anar apuntant més raons i motius, però no cal, perquè tot es tradueix en una de ben senzilla: Sóc feliç!

Anuncis

2 respostes a “Sóc molt feliç

  1. Me n’alegro molt nen, pero penso que una mica d’infelicitat també fa la vida prou interessant. De totes maneres enhorabona!

  2. Felicitats Oski.
    Felicitats per ser feliç, però sobretot per ser-ne conscient, per expressar-ho i per ajudar als altres a ser-ho.

    Un petonet!!

    Laura

Deixa un comentari

